hetes jég

hetes jég

Derék, keresztény, viszkető tenyerek

Zsolti húsvéti cikkét megírta, Viktor kormányprogrommá emelné

2017. április 18. - mackó manó

Bayer Zsolt feltehetően a Húsvét szellemiségét mellőzve, semmibe véve, az Evangéliumot  a legaljasabb gondolatokkal megtiporva, mélyen -a saját használatú mocskos szarába- lemerülve, a minap megüzente, hogy:

„(...) azt is leszögezhetjük, hogy szintén záros határidőn belül utcára fogunk mi is vonulni, mindannak védelmében, ami nekünk fontos és szent. És dühösek leszünk. Úgyhogy egy darabig még őrjönghettek az utcákon, megpróbálhatjátok feldúlni a Parlamentet, a minisztériumokat, a Fidesz székházat, a köztársasági elnöki hivatalt, neki mehettek a rendőröknek, megtámadhatjátok az újságírókat – még egy darabig.

Aztán majd nem.

Aztán majd megtapasztaljátok, milyen érzés üldözöttnek és fenyegetettnek lenni. Mondom: már mi is nagyon dühösek vagyunk. Világos?”

Világos. Ez a modern kori bayer zsoltis Húsvéti Czikk szemben Deák Ferencével. Nagyot fordult a világ.

Ha azt hittük volna, hogy egy köztudottan véglény,  a teremtés piszkozat fázisában megrekedt előmajom üzengetéséről van szó, bizony nagy tévedésbe estünk volna. Egy renegáttól  mit lehet várni, aki ráadásul még majomnak is silány.

Hanem Orbán Viktor, a miniszterelnök Orbán Viktor  szintén a Húsvétot megragadva, teljes -az éppen aktuális ritusa szerinti - ájtatosságától áthatva, nem átallotta az imént említett fajtársának ócska fenyegetését kormányzati szintre emelni, amikor is kinyilvánította, hogy: 

"békés és derék keresztény embereknek is" viszket már a tenyere." 

A helyzet inkább az lehet, hogy Orbán Viktor viszketeg ember, aki nem fér a bőribe, aki az európai kollégái között hiába hajhászta a népszerűséget, így itthon vitézkedik.

Ahhoz persze gyáva, hogy bevallja, valójában az ő tenyere viszket, szívesebben bújik vizionált derék keresztények elképzelt tenyerei mögé. Megszokás. Ahogy az Astoriánál a McDonald's-ba behúzódva, majd onnan a hátsó ajtón kislisszolva kereket oldott, miközben magára hagyta feltüzelt híveit, a hallgatóságát, azon az emlékezetes októberi napon, amire végül senki nem lehetett büszke, sem rendőr, sem a hívek, csak és kizárólag Orbán Viktor, [meg a tettestársak] már amennyiben nem tekinti szégyennek, hogy magára hagyta a neki tapsoló derék tenyereket. 

 

Most viszont jól jönnének megint ezeknek a derék embereknek derék tenyerei, úgyhogy ne legyen senkinek kétsége, mindent meg fog tenni azért, hogy legyenek viszketővé varázsolt tenyerek, lehetőleg elegen, az se baj, ha nem annyira békések és derekasak, és nem is keresztényiek, hanem inkább sunyi börtöntöltelékeké, székházvédő és ligetkommandós közüliek, és még ki tudja milyen bugyrokból előparancsolt hadra foghatóké, gondosan beépítve a bayer-bencsik-széles CÖF-ös 'békemenetelők' tenyerei közé.

 

Ezt tojta a nyuszi.

 

Köszönjük szépen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://7sjeg.blog.hu/api/trackback/id/tr3312435815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mackó manó 2017.04.26. 12:30:16

@hacsaturján:

Tulajdonképpen a lyukas zokni említésekor éreztem késztetést további metaadatokra, de felelőtlenül mellőztem. Így, hogy mesteri kiegészítést nyert , a napnál is világosabb, hogy a megoldás kulcsát a szívlapátba kell helyezni és nem mint letét, még csak nem is betét, hanem tranzakció. Persze nem tudom, hogy transz akciósan hány százalék a siker díj és a százalék alap + vagy - ?

Orica Középföldi 2017.04.26. 12:45:59

@hacsaturján:

Ó dehogynem:)

TGM nem jobb vagy bal lábbal kelt, hanem egyszerre lépett két lábbal a papucsba, és zseniálisat rittyentett. Az "államvezető" különösen tetszett:))

hacsaturján 2017.04.26. 13:38:36

@mackó manó:

jól elkapott tarkónvágás esetiben 100 % minden + plusz jóleső öröm.

hacsaturján 2017.04.26. 13:39:52

@Orica Középföldi:

ne tessen ijjen fennen dicsérni, mer még elbizza magát. :)))

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.04.26. 18:39:42

@mackó manó: nekem tetszett tgm rittyentése. de a nyufigot először nyúlfingnak olvastam. erről talán jenőke, ha értekezne.

guma 2017.04.26. 21:49:17

@Orica Középföldi:

ma azért szokása ellenére remekelt Wahorn!

Orica Középföldi 2017.04.27. 04:48:06

@guma:

Na megnéztem. Nekem Wahorn ugyanolyan volt, mint mindig. Egy abszolút szabad szellemű, nem túl intelligens, bohókás művész, aki halálosan komolyan veszi magát. Ez utóbbi valószínűleg a korral is jár, ami azért szomorú, mert a tévhittel ellentétben nem veszíti el öregkorára az ember a humorérzékét, hanem nyilvánvalóvá válik, hogy sose volt:)

guma 2017.04.27. 06:52:11

@Orica Középföldi:

nagyjából helyes a jellemzés, de pont ezért mondtam, hogy túllépet önmagán: mert most nem magát, hanem a témát vette haláli komolyan.

pedig akkor még nem is lehetett tudni, hogy a csecsen hontalanul, papírok nélkül bonyolít milliárdos üzleteket12 éve hazánkban..

Orica Középföldi 2017.04.27. 08:54:16

Nem, nem fogok véleményt mondani a lókupeci teljesítményről.

Orica Középföldi 2017.04.27. 10:22:51

Mennyire kell perverznek és embertelennek lennie egy kormánynak ahhoz, hogy háború elől menekülő 14 éves gyerekeket tartson fogva a határon konténerekben, veszélyes illegális bevándorlónak bélyegezve őket, miközben ilyen Magomed-féle csecsen maffiózószerűségeket hagynak illegálisan, de szabadon grasszálni, és magyar állampolgárokat fenyegetni a média széles nyilvánossága előtt? Költői kérdés volt.

(Jávor Benedek)

mackó manó 2017.04.27. 12:00:41

@Orica Középföldi:

Az államvezető a tegnapi debütálás után joggal kap vérszemet az ámokfutás folytatásához. Teljesen jogosan mondta a fidesz-klán: Egeret szültek a hegyek.

Orica Középföldi 2017.04.27. 13:33:46

@mackó manó:

Én inkább véraláfutásnak látom, nem vérszemnek:))

mackó manó 2017.04.27. 15:38:02

@Orica Középföldi:

Akárhogy is csűröm-csavarom; fogpiszkáló.

mackó manó 2017.04.27. 18:22:28

...és akkor Fűegér ezt mondta:

"__
@ijontichy:

istenem a trafikügy... és akkor a Magyar Emberek felemelték zászlóikat az örökké elégedetlenkedő belső ellenség (értsd: libsik) ellen, a zászlóba aranyfonállal hímezték bele szorgos, helyüket tudó Magyar Anyák a 2 jelmondatot:

NEM ÉRTEM, MI A PROBLÉMA?

és

HA NEM TETSZIK, LE LEHET SZOKNI.

___"

orulunkvincent.blog.hu/2017/04/25/a_volt_koztarsasagi_elnok_a_trefortban_hirposzt/full_commentlist/1#c32935757

Orica Középföldi 2017.04.28. 10:45:35

"Tegnap egy beszélgetésen az értelmiség felelősségéről kérdeztek.
Igen, van felelőssége abban, hogy mára ilyen brutálissá vállt a hatalom-politika.
Például az, hogy a rendszerváltáskor nem a független* kulturális intézmények és alapítványok megteremtésére fordította a rövid időre megszerzett politikai hatalmat. Hogy nem olyan adórendszert hozott létre, amely támogatta és ösztönözte volna, hogy ilyenek létrejöhessenek. Hogy nem ösztönözte a nagyvállalatokat kulturális alapítványok létrehozására. Hogy túlságosan bízott az államban és nem kezelte kellő gyanakvással a mindenkori politikai hatalmat. Hogy nem hozott létre egy erős és független kulturális civil társadalmat.
(A folyóiratok mostoha sorsa erre a legjobb példa – mostani értéken számítva kb. egymilliárd forint alaptökével ÖRÖKRE garantálni lehetne egy színvonalas és komoly társadalmi kulturális szerepet vállaló folyóirat működését.)
* (úgy értem a pártpolitikától és államtól anyagilag hosszútávra független – ebbe szerintem az eszmei elkötelezettség belefér de a politikai nem)" (Dragomán György)

Ez már-már kékharisnyás nyavalygás. Halkan kérdezem, melyik eszme független a melyik politikától? Mi az, hogy rövid időre megszerzett hatalom? Kik is? Mi módon hozza létre az uralkodó hatalom a saját ellenségét, egy független civil társadalmat? Mi az, hogy az uralkodó hatalom túlságosan bízik az államban?

Ez a kulturális értelmiség ma????????!!!!!
Elképzeltem, ahogy Antall miniszterei, és azóta a többi is, a lenyúlt állami vállaltoknál ösztönzik a kultúrát:))

Dragomán inkább főzzön, mint hülyeségeket beszél.

Örkény nem egyperceset írna erről.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.04.28. 16:09:24

@Orica Középföldi: nem az mdf-re gondolt, hanem a kisgazdákra. jég megmondhatja.

100 kóbor kutya 2017.04.28. 18:23:22

@parti_giano:

sajnos 25 perces:

www.mediaklikk.hu/2016/08/07/arcvonasok-pohankovics-istvan/#

abban az időben csak pálya széléről ugatás ment minden kormányzati szinten.
A sajtó annyira alulmúlta önmagát -akkor is- hogy a mostani vergődése egyenes következménye az akkori hitelvesztésnek. Általában hazudtak akkor is, és hazudnak most is.

Kulturális élet? Ugyan már! a kultúra olyan haszonnövény, ami csak 50 év után hajt hasznot.

mackó manó 2017.04.28. 18:29:31

Régen is minden szar volt, csak a nők voltak a szépek, és az ifjú lelkesedés mákonya bódított lelket, értelmet, tettet, így lett elbaszva minden.

Orica Középföldi 2017.04.29. 09:02:16

@mackó manó:

A nők ma is szépek, az ifjak mákonyosak:)

Egy kevéssé ifjú, de egyre szórakoztatóbb pali. Felhívom a figyelmet a Szerb Antalra való utalására.

www.atv.hu/videok/video-20170427-tamas-gaspar-miklos

Orica Középföldi 2017.04.29. 11:17:27

@mackó manó:

Egy apró megjegyzés, én néhány évtizede (jézusmária:)) ismerem TGM-et, de még soha nem hallottam, hogy elröhögte volna magát saját szónoklata közben. Ez most - legnagyobb örömömre - megtörtént:))

Orica Középföldi 2017.04.29. 11:23:37

Jóóóóóóó:)))))))

BAZ megyét nem lehetne kiegészíteni egy kicsit?
(Pápai Gábor)

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.04.29. 11:25:03

@mackó manó: mormogásáról jut eszembe:

"A fák valójában teherbe esett lányok,
Ha kifordítom, ti is kifordíthatnátok,
Én tudom, ő tudja, és talán ti tudjátok,
Én beakadtam, ti is beakadhatnátok."

www.youtube.com/watch?v=cXO1clXru8s&list=PLb2U67-NU4NrFFDM8srgDfGMgGWodPFoE&index=3

orica, meg ne hallgasd, nem klasszikus, hanem kortárs!

Orica Középföldi 2017.04.29. 15:11:58

@parti_giano:

Erdős Virágnál láttam, hogy Grecsó kokettál a zenével.
Maradjunk annyiban, ebből azért sikeres házasság nem lesz, max szelíd boldogtalanság:)

jaegtoer 2017.04.29. 17:38:59

Azon érdemes lenne elgondolkozni még Botka Lászlónak is, hogy itt, ha egymillió kicsi orbánviktor potyog is ezentúl az égből, fejenként 1-1 ingyenstadionban reménykedve, a választók akkor is elutasítják az mszp-t, bár annyi szavazatot azért kaphatnak, hogy 10-15 %-nyi kvótára jutó ingyenélővel továbbra is gazsulálhatnak orbánnak és -bár elég hiteltelenül, de eljátszhatják őfelsége ellen(s)zékét, akár még árnyékszéket azaz árnyékkormányt is alakíthatnak, ez nem változtathat azon, hogy orbán a gazda.

jaegtoer 2017.04.29. 17:46:08

@Orica Középföldi:

már a nők se igaziak, és a mákony is más, de a jelennek ez a valóság, ez számít, hazudik a múlt, röhög a jövő.

jaegtoer 2017.04.29. 17:59:14

@Orica Középföldi:

Szerencsémre láttam a tv-ben, mert ezen a linken feljövő videot nem tudom megnyitni elindítani, mert a sok fasz tartalomszolgáltató és kockásított barom azt hiszi, hogy attól menőbbek, minél újabb alkalmazásokat vetnek be. hát basszák meg kálmánolgával és sanyabácsival együttesen.
Ki hitte volna, hogy öregkoromra ez a hülye hozzám öregszik, és egyre gyakrabban üdítőnek hat, ami már egyenesen kilenc, persze az is lehet, hogy egyszerűen hozzáhülyültem én, a marha.

jaegtoer 2017.04.29. 18:11:14

@parti_giano: én azért nyugodt geszttel meghallgattam, és mondhatom, mint teherbe nem esett, s mint teherbe nem ejtő, se be, se ki, nem akadtam, fordulgatni meg semerre nem szoktam, inkább már csak alszom, alszom, és alszom. és álmodok... aztán persze, lehet, hogy álmomban mormogva forgolódok, de ez azért elaltatott egy másik világba és egy másik valóságba.

Orica Középföldi 2017.04.30. 05:58:43

Jó reggelt!

Így miniszterelnökúr brüssszeli vizitje kapcsán eszünkbe jutott, hogy:
Kis sértett járja be Európát... (Kétfarkú Kutya)

@jaegtoer:

Megpróbálok minden felvetésedre reagálni.

A maszop érthető módon elutasítja Gyurcsányt, de ez az összes programjuk. Maradék enerváltságukat felemészti a belső harc. Nem lesz ebből semmi, nemhogy kormányváltás.

GyF az ultimátummal elkövette az öntökönszúrás klasszikus példáját, és ezzel politikai pályafutása legnagyobb hibáját. Nevetségessé vált.

Úgy látom Juhásznak is elmegy az esze. El nem tudom képzelni miben bízik. Sípolással nem lehet átugrani a parlamenti küszöböt. Ez baromi kevés. Van ott egy-két jó arc, igazán sajnálom őket.

A többi, mint párt nem is látszik. Egy-egy ember, akinek hangja alig hallatszik. Láthatóvá csak Kövér büntetőlistája teszi őket.

Bennem egy nagyon koszlott, szomorú, színvonaltalan, végnapjait élő vándorcirkusz benyomását keltik.( Ebben persze benne van, hogy én kisgyerekként is rühelltem a cirkuszt, máig sem tudva az okát. )

***

"már a nők se igaziak, és a mákony is más, de a jelennek ez a valóság, ez számít, hazudik a múlt, röhög a jövő."

Csak változott az ízlésed, vagy az ízlés változott a következő generációban:)
A múlt nem hazudik, róla hazudnak. Hogy a jövő mit csinál, hálistennek nem tudhatjuk, még a látható trendek ellenére sem.

***
Nekem se nyílt meg. A gyerekem kicsit elszöszölt rajta, majd közölte, a hibák 80%-a újraindítással megoldható. És lőn:)

jaegtoer 2017.04.30. 11:42:24

@Orica Középföldi:

kis sértett :)) gyilkos.

nem csak én változtam, a világ és benne a nők is változtak. Külsőre persze minden rendben levőnek tűnik, de az én koromban már a bensőbb dolgok jobban szembetűnnek, minthogy már nem csak a szememmel látok. ugye. ...és ez független vaksi voltom @parti_giano: ama könyvének görénysors vezérelte útmutatásától:)

más.
"...Az állami szférában a vezetői fizetések körében bérplafont kell ... Kívánatos, hogy a vezetők ne keressenek többet alkalmazottaik átlagbérének hétszeresénél...."

Botkának máris ajánlom, hogy kezdheti a szoci frakció példamutatásával, azaz mondjanak le a bruttó 1 millió feletti minden jövedelmeikről ...mondjuk... az árvák és éhezők javára, még a keményebb kampánykezdet előtt még ebben a populáris pojácapetting időszakban.

Orica Középföldi 2017.05.01. 08:22:12

@jaegtoer:

Tudván,hogy mennyire "csíped" ezt az almát.

"Szakmai berkekben különbséget szoktak tenni jogászok és jogot végzettek között."

Nem tudtam, hogy ez distinkció ezen a területen is létezik:))

jog-asz.blog.hu/2017/05/01/alma_a_fajatol_843

Orica Középföldi 2017.05.01. 10:23:21

Egy érdekes, informatív beszélgetés, bár én nem lennék ennyire büszke a szadi - oktatásügyi - tevékenységére. Nagyon-nagyon átgondolatlan volt, rendesen megalapozott a zuhanórepülésnek. Tipikus rombolunk, de nem építünk, tiétek a pálya.

www.youtube.com/watch?v=e7Su6MmapX8

Orica Középföldi 2017.05.01. 12:29:08

@parti_giano:

"orica, meg ne hallgasd, nem klasszikus, hanem kortárs!"

Hahó! Az. hogy nem hallgatom, nem azt jelenti, hogy nem hallom:)

Ha egy kis füled van a zenére, akkor hallod, Grecsó zenéje é e között nincs különbség..

librarius.hu/2017/04/28/hallgassuk-meg-milyen-a-boldog-pikans-pajzan-francia-ady/

Imádom, ez a mindenm, írta egy kommentelő, és nyilván erre is lesznek hasonlóak.

Nekem nincs kifogásom az ellen, ha valakihez így jut el Ady. Az ellen igen, hogy csak így jut e.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.01. 12:42:51

@jaegtoer: "...Az állami szférában a vezetői fizetések körében bérplafont kell ... Kívánatos, hogy a vezetők ne keressenek többet alkalmazottaik átlagbérének hétszeresénél...." na ja, kérdés, hogy csökkentsük a vezetők fizetését, vagy emeljük a dolgozókét. érintettként kíváncsi lennék botka válaszára.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.01. 12:53:25

@Orica Középföldi: bevallom, botfülű vagyok. pedig ifjúkormban még zeneiskolába is járattak. ennek ketten nem örültünk, a tanár és én.

Orica Középföldi 2017.05.01. 20:57:44

Elcsíptem az Egyenes beszéd végét. Magyar György érdekeseket mondott.

Orica Középföldi 2017.05.02. 04:24:54

Kiverték az álmot a szememből, így szörföztem. Mérhetetlen indulatokat gerjesztett, igen széles és vegyes körben a Momentum tegnapi megmozdulása. Ennyi károgó, irigy, rosszindulatú kicsinyes megjegyzést régen olvastam.

jaegtoer 2017.05.02. 06:00:57

Jó reggelt!

Roppant elfoglalt voltam a hétvégén. [teli s de teli voltam munkával, de néhány hírfoszlány olvastán] mintha meg is roppant volna bennem valami, és az mintha nem a ropogósra sült rántott csirke bundája lett volna.
Azon morfondírozok, hogy ezt a kisstílű, ócska szarházi uszítót, amúgy cégéres tolvajt és a jog minden szintjét két lábbal tipró címeres bűnözőt hogyhogy nem tudja 'megfogni' az ellenzék?
A szombati néppárti és bizottsági verdikttel egy időben a Lokal című 'fide-ss-port' lapban máris megjelent egy -eddig még nem közölt- az újabbnál is újabb, az unió ellen uszító plakát/kép. Ahogy a közszolgálati tv-ben és a vajna-féle tartalmakban is.
Érdekes momentum ez a legfrisebb EU - HU megegyezéses ígérgetések árnyékában és fényében is.
Az egyes uniós kép-, és tisztségviselők állításával szemben Orbán Viktor egyelőre még mindig egy hazug, csaló, és tolvaj tróger, aki bár igent mond egy kifogásolt passzusra, már aznap másik három dologban kezd az unió egysége és alapértékei elleni szervezkedésbe.
Az 'ellenzék' meg csak meredezik, mint egy magát fasznak képzelgő pöcs.
A két tökös csaj nyilván kivétel. A Szél és a Szabó.

jaegtoer 2017.05.02. 06:11:30

@parti_giano:

ez már most úgy van, hogy a középvezetőkét kezdik közelíteni az átlagfizetéshez. csak figyelj oda. hacsak nem tőről metszett fideszes vagy brancsbeli.

jaegtoer 2017.05.02. 06:16:33

@Orica Középföldi:

ugyanarról a honlapról:)

"....-, és akinek megítélése tán legtöbbet javult az idő múlásával. Ezért tán senki nem tett többet, mint Orbán Viktor. Antallt támadták jobbról és balról, demokrataságát is megkérdőjelezték, farmerkabátos népfik vágták a képébe, hogy hazudott, de azóta kiderült: munkássága lényegében antitézise az aktuális kormányfőjének, arról nem szólva, hogy többet olvasott, mint a komplett Fidesz-elit. Bocs, ha tévedünk, s kiderül, Habony Árpád a legnagyobb platonisták egyike, Lázár János pedig úgy rágta át magát a Krúdy-összesen, ahogy kokainnal turbózott háziegér az ömlesztett Karaván-sajt csomagolásán, de nem tudjuk nem megemlíteni, hogy Szijjártó Péter külügyminiszterhez képest Jeszenszky Géza egy Andrássy Gyula volt. Még ha máig se tudjuk definiálni az „antalli örökséget”, azért abban egyre biztosabbak vagyunk: Antall sok lényegeset mondott, amikor tetszettekvolnakozott...."

Orica Középföldi 2017.05.02. 07:17:25

@jaegtoer:

Nagyon szórakoztató a két pali. Nekem ez a kedvencem:))

" Könyves Kálmán még a halálbüntetések alkalmazását is visszafogta, továbbá elítélte a szotyihéjköpködést. Nem mondható, hogy ezzel mindenkit megnyert: egyes források előszeretettel emelik ki, hogy púpos, sánta és beszédhibás volt, igaz, az erről szóló gestát a család másik ágának kutatóintézete jegyezte. "

Attól, hogy OV egyre háborodottabb nem változik Antall megítélése (nálam).

hacsaturján 2017.05.02. 09:07:11

@Orica Középföldi:

én meg kémeim úttyán konstatáltam, hogy az ensz csapatok mán a nyugati gyepü behomokozott síkján ténferegnek a soros vezetésivel, miszerint momentán nem oda buda, és akkor még nem is emlitettem az aknazárat a százholdas habonyban, mejjet megvéd a sűrűn képződő kecskerágó, amit maga a kedves vezető permetez megfelelő nyálképződéssel, tehát strigák márpedig vannak, ha a fene fenét eszik, akkor is, sőt mitöbb, ugocsa juszt is koronáz.

hacsaturján 2017.05.02. 09:09:35

werbőczi, mongyá mán valamit, az ég szerelmire, de legalább is űjj törvényt, mer ez mán nagyon nagy baromság.

Orica Középföldi 2017.05.02. 10:15:42

@hacsaturján:

"tehát strigák márpedig vannak, "

Ez biztos:))
Rövid ideig volt munkatársam, egy nő., aki őszintén hitte, hogy boszi Egyszer arra léptem be, hogy a főnöknője ajtaja előtt eltorzult arccal átkokat szór, mutogat, más dimenzióban mozgott. Visszanyeltem a röhögést, de alig bírtam visszahozni a valóság talajára.

Se előtte, se azóta nem találkoztam a gyűlöletnek, bosszúvágynak ilyen intenzív megnyilvánulásával.

Jut eszembe, van Bp-n Boszorkánymúzeum. Nagyon komplett és jópofa.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.02. 11:37:22

@hacsaturján: értekezett róla a nádor, könyvének 33. czime alatt, miszerint "Miképen kell azokat a károkat megtéríteni, melyeket a marhák és barmok okoztak"

Orica Középföldi 2017.05.02. 11:51:24

@parti_giano:

Na jó, az csak szórakozás. Amíg be nem dühödök:))

Orica Középföldi 2017.05.02. 11:54:53

@parti_giano:

"Miképen kell azokat a károkat megtéríteni, melyeket a marhák és barmok okoztak"

Gyönyörű a nyelvünk:))

jaegtoer 2017.05.02. 16:06:11

@hacsaturján:

szívlapátról szó sem esik benne, úgyhogy W. ülhetne a feltámadásig amennyit csak nem röstell

jaegtoer 2017.05.02. 16:10:36

esetleg ameddig... de az már Megiddo, onnan meg már armageddon. Nincs menekvés.

hacsaturján 2017.05.02. 16:11:17

@jaegtoer:

ezesetben a ganyézó villa az illetékes.

jaegtoer 2017.05.02. 16:30:58

@hacsaturján:

gyorsan avulnak a szívlapátok.
mindig le vagyok maradva egy időszerű társadalomformáló eszközzel.

jaegtoer 2017.05.02. 17:19:34

"Az MTI jelentése szerint Botka megélhetési minimumot vezetne be a nyugdíjból és munkából élők számára, és egy összegben határozná meg, mi az, amilyen juttasást illetve jövedelmet mindenki megérdemel, aki dolgozott vagy dolgozik."

kő komment?

guma 2017.05.02. 19:47:38

@jaegtoer:

minek az, ha már iskolában tanítják a kényszerítést...

pfej! (köp és köp!)

Orica Középföldi 2017.05.03. 09:36:03

Hétvégén Budapesten voltam, és szinte még be sem tettem a lábam az országba, a rádióból már ömlött az "Állítsuk meg Brüsszelt" szennypropaganda. Mindeközben Orbán Viktor levélben arról biztosítja a múlt heti EP-beli Magyarország-vita résztvevőit - köztük Philippe Lamberts-et, a zöldek társ-frakcióvezetőjét - hogy, mindig készen állnak a nyílt eszmecserére és vitára "annak érdekében, hogy megkönnyítsük a tényszerű és méltányos dialógust a minket közösen érdeklő ügyekről."
A gátlástalan, cinikus és gerinctelen hazudozásnak ez a minősített esete persze minket, magyarokat már se nem lep, se nem ráz meg, de joggal merül fel a kérdés, hogy vajon meddig lehet ezzel a gyomorforgatóan képmutató kettős beszéddel megetetni az európai döntéshozókat? Philippe Lamberts a zöldek részéről mindenesetre válaszolni fog a levélre, és bőven lesznek kérdései azzal kapcsolatban, hogy ezt így mégis hogy?

(Jávor Benedek)

hacsaturján 2017.05.03. 10:29:35

@Orica Középföldi:

én meg majd jól följelentem a brüsszelt brüsszelben, mer állatkinzási okokbul kifojólag nem akarja engedni, hogy a disznó pávatáncojjon.

hacsaturján 2017.05.03. 10:31:06

@jaegtoer:

maga még nem hallott a rugalmasságrul?

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.03. 11:24:03

@hacsaturján: mondják, hogy a varsói gyors (szedlák bakter rossz váltókezelési gyakorlata miatt) moszkván keresztül brüsszelbe futott be, de sikeresen megállították.

Orica Középföldi 2017.05.03. 12:55:56

@hacsaturján:

"nem akarja engedni, hogy a disznó pávatáncojjon."

Valószínűleg esztétikai okai vannak - egyelőre.

hacsaturján 2017.05.03. 13:51:42

@Orica Középföldi:

sajnos elóvastam. közbe elszakatt a hózentrógerem, kilukatt a zsakettom és átmentem winetouba. uff! (uffál te is, én mán eleget ufftam!)

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.03. 15:10:51

@Orica Középföldi: izé, tgm nekem már sok(k). picit csendben maradhatna már.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.03. 17:30:10

@hacsaturján: mert orica itt ösztönzi, pedig elmehetne szarvaszúzmót gyűjteni svaldbárdra.

jaegtoer 2017.05.04. 04:16:57

@hacsaturján:

Hallani hallottam, de még nem öttem. Azt is hallottam, hogy ártalmas a koleszterinszintre és az élesátásra, és a vérnyomásra is káros hatással van... de ki látott már rugalmas jeget?

jaegtoer 2017.05.04. 05:28:38

@Orica Középföldi:

Elolvastam. Éhgyomorra. Nem állítom, hogy tisztítókúrának is beillett, de a nyugdíjról, mint baloldali vívmányról olvasva, elképzeltem Bismarckot, ahogy elnököl egy kommunista kongresszuson.
TGM-et is elképzeltem, ahogy és amivel 1990-ben kampányolt a presszóban. Sok minden mást is elképzeltem. Elképzeltem azt is, mekkora barátság dúlhatott Krassó és TGM között. De még mindig nem értem el a képzelet határát. Azt is elképzeltem, hogy hiányos fogazatú, tarka szoknyákba öltözött cigány emberek falják TGM írásait, és végeláthatatlan sorokba rendeződve zaklatják dedikálásra párosával vásárolt könyveivel, szentül fogadkozva, hogy a női egyenjogúság téziseiből jottányit sem engedve óhajtanak zsoltárokat és munkásmozgalmi dalokat énekelve demonstrálni amellett, hogy márpedig a gádzsók és luvnyák egyenlők, és a Vivien és a Simonella, de még a Rómeó és az Artúrió is ősi cigány nevek, ezért szerzői jog illetné meg őket a többi alanyi jogon járó juttatás mellett. [nem szövegkörnyezetéből kiragadni, mert istenítélet lesz a vége! ha már szóbahozta azt a hiányos fogazatot]
Tovább képzelődve még az is eszembe jutott, hogy vajon etnikum és náció függetlenül miért azok a tv szappan sorozatok a legnépszerűbbek, amelyek minden társadalmi jelenségben tobzódnak, kivéve a munka világa, ha pedig mégis, akkor a legalacsonyabb státusz csakis vezérigazgató lehet, vagy igazgatósági elnök de legalábbis főrészvényes és családtag.

Számomra, egyszerű jégnek, TGM (és mások) részéről a baloldal, meg a jobboldal mai viszonyok közötti erőltetése -amellett-, hogy színpompás virágzásba borult évelő marxistára vall, csak azért aggasztó, mert 150 évvel ezelőtti viszonyokra képzelgett megoldásokat tartana üdvözítenek, holott a társadalmi viszonyok végzetes torzulását éppenséggel a beteljesítési kísérletek megvalósult elemei okozták és okozzák a mai napig.
Persze azt sem állítom, hogy az az opció, amelyben a király kijelentheti az alattvalóra, hogy: -Lefejezni, kerékbe törni! és akkor a derék vagy éppenséggel nem derék viszkető esetleg nem is viszkető tenyerű keresztény illetve keresztyén esetleg mohamedán vagy sehova sem tartozó alávaló le lett fejezve és kerékbe vagy derékba törve- az lenne az egyedüli optimális berendezkedés, de legalább megvolt a dolgok szabott rendje, és a Magna Charta (már 1215-ben, rá 7 évvel az Aranybulla*, már akkor is nyújtogatták a nyakukat azok az átok liberális, kutyabőrös értelmiségiek! Persze manapság már a római jog érvényre juttatása is jelentős vívmánynak számítana, de hát ez a cézár nem az a cézár, és mit mondjak, ez a Lomniczi sem az a kimondott Ulpianus).
Összegezve: TGM-ben időnként az az ámulatra méltó, hogy egyes részproblémákba olyan részletességgel tud beletemetkezni, hogy az azt előidéző okok az elérhetetlen múlt messzeségébe vesznek.
Mindez nem jelenti azt, hogy ne lenne elgondolkoztató. Ezzel pedig már is elérte azt, amit egyetlen ember elérhet. Kár, hogy kevesen gondolkoznak s még kevesebben gondolkodnak. Na de akkor mire az a kurva nagy áhítatos sóvárgás az egyenlő egyenlőség egyenlősége után?
Ráadásul éhgyomorra.

* Annyit kívánok megjegyezni, hogy az az államba rendeződött [már akkor államosított, ugye-ugye?] magyar etnikumú rabló horda, mindössze 7 évvel volt elmaradva 'Európától'. Még akkor is, ha előzőleg az akkori kohéziós alapból egyoldalú együttműködéssel vették ki a részüket.
Minden visszásság mellett mit nem adnánk azért, ha csak ez a hét év maradt volna.
Ki beszélne akkor most, itt, s főként TGM jobb és baloldalról?

Reménysugár: Augsburg és Lech-mező vár a mai hordára is. Merthogy ott a kassza kulcsa.

Orica Középföldi 2017.05.04. 08:02:25

Még mindig nem olvastam el TGM-et, de ez a színes össztűz el is vette az érdeklődésem. Tanulság, soha többet nem ajánlok olvasatlan anyagot.

Ezt viszont érdemes újra elolvasni. Stefka agymenése kapcsán jutott valakinek az eszébe:

hvg.hu/velemeny/20110427_diktator_agya_interju

jaegtoer 2017.05.04. 08:36:19

@Orica Középföldi:

Csak nyugodtan ajánlj. TGM legrosszabb formájában is olümposzi magasságokban van lilliputi NER-ünk lilliputi ágaskodóihoz képest, bár még ez is sértő, így egy mondatba foglalva TGM-re nézve. Ugyan kétségtelen, hogy kissé -de még az elviselhetőségen belül- holdkóros a pali, és nagyon kíváncsivá tesz az, hogy mi lesz az utolsó üzenete. (ezzel nem azt akartam mondani, hogy dögöljön meg, hanem azt, hogy vajon 15 év múlva mi lenne a véleménye, és az akkori elképzelése 'a hetedik útról'.
Valójában azt akartam kihozni, hogy nem jobboldal ellenében keletkezett baloldali törekvések érvényre juttatásának egyensúlyi kérdése a probléma megoldásának definiálása, hanem az oldalfüggetlen szaremberek hatalomra jutása, regnálása és elmozdíthatósága lehetőleg lámpavas igénybevétele nélkül. Nem megfeledkezve a szívlapát és a ganyézó villa arculatformáló alkalmazhatóságáról sem, hogy haladjak a korral.

jaegtoer 2017.05.04. 09:11:24

"Figyelmetlenül tolatott Gyurcsány Ferenc Debrecenben, megnyomott egy lökhárítót" írja a hvg.

szerintem pukizott is, ha épp nem is akkor, de valamikor biztosan.

Persze ha lökhárítók közé szorult volna Kósa tökije, akkor érteném. az már tényleg hír lenne. kösz hír.

hacsaturján 2017.05.04. 09:48:33

@jaegtoer:

kűggye el a boston reviewnak, oszt még pukizhat is.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.04. 09:55:16

@Orica Középföldi: mi bajod gazsival? ajánlhatod nyugodtan. tényleg, kávéd nincs? álmatos vagyok.

jaegtoer 2017.05.04. 10:23:58

@hacsaturján:

Az utóbbi mellett döntöttem.

jaegtoer 2017.05.04. 11:52:01

@parti_giano:

Ebben a korban már mind_ennek is örülni kell.
A teljesítmény az teljesítmény. És a funkcionális működés is teljesítmény.
Carpe diem!

Orica Középföldi 2017.05.05. 05:34:52

Jó reggelt!

Horányi Özséb egy nagyon klassz pali, okos, nagyszerű ember. Tegnapi beszélgetése még nem visszanézhető, de a HVG-s kivonat se rossz.

hvg.hu/kultura/20170504_Horanyi_Ozseb_A_rendszernek_hamarosan_ossze_kell_omlania#utm_source=hirlista&utm_medium=aggregator&utm_campaign=hvg

jaegtoer 2017.05.05. 05:45:18

@Orica Középföldi:

Jó reggelt!

Épp azt olvastam. Tényleg nagyszerű és tiszteletre méltó.

guma 2017.05.05. 07:26:19

jó reggelt!

@Orica Középföldi:

itt visszanézheted, hallgathatod. :))))

hirtv.hu/alinda/horanyi-ozseb-1394364

Orica Középföldi 2017.05.05. 09:13:32

Nagyon jó! A gondolkodásmódja teljesen idegen, ismeretlen a mai kurzusnak.

hirtv.hu/alinda/horanyi-ozseb-1394364

Orica Középföldi 2017.05.05. 09:15:20

@guma:

Már megvan, de kora hajnalban még nem volt fent:)

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.06. 11:39:22

orbán nagygécin járt. simicska szeme könnybe lábad.

hacsaturján 2017.05.06. 16:20:15

@parti_giano:

a szívlapátomnak kurvára viszket a tenyere.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.06. 16:58:12

@hacsaturján: szerintem a gazdájának, csak ne kapjon el semmit a hölgytől.

jaegtoer 2017.05.06. 19:33:13

@parti_giano:

Még csak nem is sejtettem, hogy a szívlapát hölgy státuszban van.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2017.05.07. 09:44:01

@Orica Középföldi: megvan

http://haopepe.tumblr.com/post/143421504886/valahogy-így

guma 2017.05.07. 09:57:37

@Orica Középföldi:

elrepült:)

(a cím bugyutára sikeredett. az én elvont asszociációs világomat így a vers és Gyurika sem adta vissza...)

Orica Középföldi 2017.05.08. 05:43:41

Akinek van érzéke a vizualitás és a politikai szimbólumok iránt, sokat megérthetett annak "dramaturgiájából", ahogy Macron megérkezett a Pyramide du Louvre elé. Egyedül, gorillák nélkül jött át a téren, és ment föl a színpadra. Nekünk, magyaroknak persze fájhatott, hogy nem volt mellette a mindig lökdösődő Havasi Bertalan, a felülről is mindig alulról mosolygó és tapsikoló Semjén, az adóniszi szépségű és tündöklően okos tekintetű Németh Szilárd, Rogán, a fiók-Strasznof Ignác vagy Deutsch Tamás, aki, szegény, már azt sem tudja, hol van, mit gondol, s egyáltalán who the fuck is Deutsch, szóval Macron egyedül érkezett, ám azt mondta, hogy minden erejével fellép az ország megosztottságával szemben.
És ehhez még Bözsi nénire és disznajára sem volt szüksége. (Gábor György)

www.lci.fr/elections/resultat-presidentielle-2017-video-pyramide-du-louvre-et-ode-a-la-joie-marche-emmanuel-macron-president-dans-les-pas-de-francois-mitterrand-2051258.html
süti beállítások módosítása